با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم؛

 کلاس نور مبین در ناحیه امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد

کلاس نور مبین با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید حسن اکبری، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم به همت معاونت عقیدتی سیاسی ناحیه امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۰۳۷۷
|
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن اکبری در کلاس آموزشی نور مبین طی سخنانی اظهار کرد: خداوند متعال برای اینکه انسان به مقصد عالی انسانی خود برسد، سازوکار زیادی را برای او فراهم کرده است تا با یاری از آنها بتواند به کمالات عالی انسانی خود برسد.

وی اضافه کرد: بهترین و بالاترین چیزی که کد رمز انسانیت است و در درون انسان قرار دارد که بتواند مسیر زیبایی و زشتی خود را تشخیص دهد و براساس مصالح خویش گام بردارد عقل متصل است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم ادامه داد: برای اینکه این عقل متصل بتواند به محصول کامل خود برسد خداوند به انسان عقل منفصل عطا کرد که همان پیامبران، امامان و اولیای الهی هستند.

وی افزود: در چهره انسان خداوند چهار رود بزرگ با چهار مزه متفاوت قرار داده است‌ و آبی که در این رودها هست پیوسته است و قطع نمی شود؛ در هر کدام از آنها خداوند نعمت های بیشماری قرار داده است. انسان قبل از همه عناوین باید به درک عالم هستی برسد.

اکبری با اشاره به حوادث اخیر کشور گفت: بعضی از افراد باورهایشان باورهای موسمی است بدین معنی که هر جایی که به نفعشان باشد پا به میدان می گذارند و درست حرکت می کنند و هر جایی که احساس کردند به ضررشان است عقب نشینی می کنند؛ اخیرا کسانی را دستگیر کردند که این افراد ۴۰ سال شعارشان ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند بود که وقتی از این افراد دلیل این چرخش را جویا می شوند، پاسخ می دهند که مدتی است دستم از کار کوتاه شده است؛ این دلیل منطقی برای بیعت شکنی و در مقابل ولی ایستادند نیست.

 کلاس نور مبین در ناحیه امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار